Kiertopalkintojen saaminen edellyttää seuran jäsenyyttä. Edellisen vuoden näyttely-, toko-, agility- ja PK-tulokset tulee toimittaa helmikuun 15. päivään mennessä. Kaikkien tuloksiaan ilmoittaneiden kesken arvotaan ilmainen osallistuminen KKS:n järjestämiin kilpailuihin. Hakulomakkeet ja ohjeet.

Seuran kevätkokouksessa jaetaan seuraavat kiertopalkinnot:

Vuoden toko-koira
Virallisista tottelevaisuuskokeista erikoisvoittajaluokan kolme parasta tulosta. Tulokset tokovastaavalle.

Betyan pytty
Virallisista tottelevaisuuskokeista alokas- ja/tai avoimenluokan kaksi (2) korkeinta tulosta. Tulokset tokovastaavalle.

Tottakai-pokaali
Virallisesta tottelevaisuuskokeesta alokasluokan korkein tulos. Tulokset tokovastaavalle.

Tervemenoa EVL:n
Virallisesta tottelevaisuuskokeesta voittajaluokan korkeimmat 1. palkinnon pisteet. Tulokset tokovastaavalle.

Pian-pysti
Viralliset tulokset tottelevaisuuskokeista, agilitystä ja näyttelyistä. Kolme (3) tulosta joka lajista. Tulokset tokovastaavalle.

Vuoden agility-koira
Virallisista agilitykilpailuista 10 parasta tulosta. Tulokset agilityvastaavalle.

Vuoden Agi-tulokas

Vuoden Agi-kouluttaja

Vuoden Näyttelykoira

Tulokset lasketaan max. viidestä (5) vuoden aikana käydystä kotimaisesta näyttelystä.
Täytä lomake ja palauta se näyttelyvastaavalle määräaikaan mennessä.

Vuoden näyttelypentu

Vuoden näyttelypentu-kilpailun pisteet lasketaan kalenterivuoden aikana saavutetuista tuloksista enintään viidestä (5) virallisten näyttelyiden pentuluokasta ja/tai epävirallisesta pentunäyttelystä (EPN).

Täytä lomake ja toimita näyttelyvastaavalle määräaikaan mennessä.

Vuoden näyttelyveteraani

Vuoden junior handler ikäryhmästä 10-13-vuotiaat
Virallisista junior handler kilpailuista viisi (5) parasta tulosta. Tulokset näyttelyvastaavalle.

Vuoden junior handler ikäryhmästä 14-17-vuotiaat

Vuoden PK-koira
Virallisissa palveluskoirakokeissa KORKEIMMAN LUOKAN PARAS TULOS. Tulokset tokovastaavalle.

Vuoden veteraani Puuha-Nestori
Virallisista agility- ja/tai tokokilpailuissa kymmenen (10) tulosta. Veteraaniluokan koira (yli 8 vuotta). Tulokset agilityvastaavalle.

Vuoden Helmi