Otathan huomioon seuraavat asiat maksaessasi jäsenmaksuja ja kuukausimaksuja:

TÄRKEÄÄ!!!

Maksa kausimaksut ja jäsenmaksut aina saamasi laskun mukaisesti juuri sille tilille ja juuri sillä viitteellä mikä laskussa on.

Jos laskutsa on jotakin kysyttävää tai maksat esim. liikuntaseteleillä, laita siitä sähköposti Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Näillä toimilla helpotat suunnattomasti rahastonhoitajan ja jäsensihteerin työtä. Kiitos!

Käyttötili FI77 5172 0220 066147 OKOYFIHH - tälle tilille maksetaan mm kausimaksut (=harjoittelumaksut) jäsenmaksut, näyttelymatka ja näyttelytreenimaksut.
Käyttötilille maksetaan myös muut, ei lajikohtaiset maksut.

Tokotili FI66 5172 0220 095542 OKOYFIHH - tälle tilille maksetaan tokon kurssimaksut, möllitokot ja virallisten tokokisojen osallistumismaksut

Agitili FI55 5172 0220 074885 OKOYFIHH - tälle tilille maksetaan agin kurssimaksut, mölliagit ja virallisten agikisojen osallistumismaksut. Jokaisella pienryhmissä harjoittelevilla ja kilpailijoilla tulee olla lisenssi. Kysy kouluttajaltasi neuvoa.

Maksujen yhteydessä käytettävät viitenumerot:
Kaikista vuotta 2023 koskevissa maksuissa tulee kysyä viitenumerot rahastonhoitajalta. Hyvissä ajoin ennen tapahtumaa.